25.11.2022 saat 11:47 de oğlumla tam 38+0 iken kavuştuk.
Kilomuz 3295 boyumuz 49 cm 🧿
Dünyanın en güzel duygusu derlerdi inanmazdımm ..
Neyse başlayayım uzattım 🙂 bebeğimin böbreğinde genişleme 21. Haftada tespit edildi detaylı usg de sıkı takibe alındı ve malesef artmaya devam etti doktorumuz bu nedenle bebeğin kanaldan geçerken daha çok zarar göreceğini söylerek sezeryana karar verdi .
Cuma sabah 9 da hastaneye yatış yaptık( kan tahlillerini bir gün önce halletmiştik) serum bağlandı hazırlıklar yapıldı ( bebeğin eşyaları alındı ameliyat kıyafeti giydim vs ) doktorun taburcu ziyaretleri sonrası ameliyathaneye alındım 🥺 acayip korkuyordum bir iki gün önce burada da post açtım tavsiyelerini dinlediğim güzel anneler oldu ve işime yaradı 😻 ameliyathane de tansiyon cihazı vs bağlandı çok soğuktu resmen içim titredi ama belden iğne yapıldı uyusmaya başlamamla.birlikte vücudumu bir sıcaklık kapladı derin nefesler almaya başladım sakinleşmek için yanımda bir hemşire vardı sağolsun elimi tutup destek oldu konuştu süreci anlattı ameliyat süresinde de yapılacak işlemleri söyledi 🙂 sonda uyuşma sonrası takıldı bu nedenle hissetmedim, üzerime örtüler çekildi ve uyuşma kontrol edildi soğuklugu hissedip hissetmememle ve doktorum bu aşama da geldi gelmesiyle bebişi alması bir oldu 🤗 evet acı hissi yok ama cekistirme baskı özellikle bebek cikarken çok fazla hissettim korku oluyor ama gerçekten korktuğumuz kadar da değil 🙏🏻 o ilk sesi duyup ilk yüzünü gördüğünüz an gerçekten dünyalara bedel ❤️
Bebeği gösterip giydirdikgen sonra hızla babasına goturduler benim çıkışımda bebek den yaklasik 20 dk sonra oldu (dikiş ve baskı uygulama aşaması bence en zor kısmı oldu ) gittigimde odamda bekliyordu 🥺 uyuşma geçmesi çok uzun sürmedi 6 saat yeme içmeye kalkmaya izin verilmedi ağrı kesicilerle de açıkçası ilk gün ağrım az oldu ilk kalkış yuruyus vs kolay oldu nispeten gazimi rahat çıkardım ama bugünlerde ağrım arttı bebekle ilgilenmek gazı olması ve yürümeyi ihmal etmemden kaynaklanıyor sanıyorum …
Sezeryan doğum çok korktuğum ve istemediğim bir doğum sekliydi ama bu nasipmiş sonunda bebeğime kavuştum 🙏🏻 böbrek sorunumuz devam ediyor nefroloji takibine alındık ilerleyen günlerde tekrar usg tani tedavi sürecine başlayacağız inşallah bu günleri de atlatırız 🤲🏻🤲🏻
Rabbim olmayan dileyen herkese bu duyguyu tattirsin tüm hamile anne adaylarına da hayırlı doğumlar diliyorum çok uzattım hakkınızı helal edin ❤️
Kesi bölgemde yanma ve ağrı hissediyorum henüz ve eve geçince arttı ağrılarım ama yürüyüşle düzelecek inşallah bebeğimizin çok gazı oluyor fırsat vermiyor malesef annesi iyileşsin 😁
Dünyanın en güzel bebeği gerçekten herkes için kendi bebegimiz 😍❤️