Enesinannesiaysel kızlar 7dk -10dk da bir bebek kasılıyor galiba rahim kasılmasıymış ama hiç bir şekilde ağrım yok 1sat önce büyük tuvaletimi yaptım ozaman sadece ağrım sancım oldu 37+4 haftalıkım acaba doğum habercisimi 🤷🏼♀️
hambostanimEymen Beş dakikadır bi sancı çekiyorum ama bilemedim ben de sırtım belim ağrıyor ve karnıma vuruyor ağrısı bebek kasılıyor iki dakikada bir oluyor ben de 37+2′ deyim
Enesinannesiaysel ben aksam dinlendim sicak dus aldim gecti gelmeye niyeti yok daha 😄 sen nasilsin sancilar cogaldi mi