Yildizozlem devlet hastanesinde odaya seninle bir çok hasta giriyor doktor bi anda hepsi ile ilgileniyor muayenede odasında tabi özelde ki gibi ilgi yok Oğuz beyle doğum ücretini konuşmadım ama hastaneden öğrendiğim kadarıyla 1400 e sezeryan doğum yaptığını duydum benim doğumum şubatta sezeryan olacağım