Doğum yapalı 3 hafta oldu ve 3 hafta içerisinde hamilelikte aldığım bütün kiloları verdim, 71 ile doğuma girdim şu an 59 kiloyum, 57 ile hamile kalmıştım. Normal bir doğumum oldu ama dikişlerim var, sizce korse takabilir miyim, yoksa biraz daha bekleyeyim mi dikişlerden dolayı?
Korseyi günde kaç saat takmalıyız birde?