Teşekkür ederim arkadaşlar, maalesef doktorum istirahat verdi yürüyüş falan yapamıyorum. Benim öncesinde de vardı zaten bel ağrım ama şuan bazen çok şiddetleniyor. Gebelik olmasa MR çektirip baktırmayı düşünüyordum şimdi bir şey de yapılmaz zaten dinlenmekten başka :(