Kızlar merhaba 17+5 hamileyim hamileliğimin başından beri bir doktora gidiyorum kendisinin özel muayenehanesi var ama üniversite hastaenesinde ögretim görvelisi üniverste hastanesinde olcak dedi doğum ve yüksek üçret söyledi özelde daha uygun oldugunu ögrendim ve doğumu özelde yaptırmak istiyorum bu zamandan sonra doktor degiştirsem sorun olur mu teşekkür ederim 🙏