33 haftada bel ağrısıyla gittim sancı var dediler yatış yapıldı 4 gün hastanede kaldım ciğer geliştirici verdiler bir tane hap verdiler saati saatine iç dediler doğumu durdurmak için günde 4 tane içiyordum ama en fazla 2 hafta kullanabilirsin dediler ilacı bırakmam gereken gün kontrole gittim bir gün öncesi duşta suyum gelmiş anlamamışım 35+5 de doğum yaptım çok şükür bebişim sanırım ciğer geliştirici etkisi ile hiç küveze girmedi gayet sağlıklı doğdu sadece biraz minikti inş sizde sağlıkla alın kucağınıza ☺️