Ssmerve10 bisi dicem benim.ilk ezbüyüyen gebeliğim hareketlerini eşim hissetsin diye yatakta sirt üstü uzandım yüksekte midem de çayır cayır cunki bayağı hareketlendi eşimde ilk kez hissetti net şekilde ben karnimdan çıkıyormuş sanki bole donermis gbi hissettim çok fenaydi o zmn senim dediğin gibi nefesim kesilio sandım bitirince düzeldim normle korktum ben ilk kez yasiom bunu oğlum bu arada bide sorunumuz var 29 haftadayım hatta yarim bitiyor bebegim karnı 24 te fln gelişme geriliği var korktum bole bisi olunca smdi rahatladım tbi soluma yatiom hep