benkosarim Mervealya188 İlknur sayar da doğum yaptım cok seversiniz çok alakalı herşeyi anlatan biri iyiki doktorum olmuş
Zynp_yldrm1 Mervealya188 Aytakın hanıma gittim ve takipli gebesiyim iyiki de gitmişim Pendik medipoldeki en iyi doktor kesinlikle
nazks Serap-Yigit selamlar, hastanede doğum yaptıktan sonra lohusa şerbeti vs verdiler mi acaba ona göre hazırlık yapacağım. Birde bebeği hastanenin tulumuyla mı çıkartıyorlar bizim verdiğimiz takımlarla mı acaba:)
almilakusunannesi Mervealya188 çok pinpirikli bir kadın bayılıyorum o huyuna. Samimi ve tatlı ben çok memnunumm
Serap-Yigit Mervealya188 ben normal doğum yaptım. İlknur hanım yan odada güler yüzlü bir insna ama gitmedim bilmiyorum. Saadet hanım halamı ameliyat etti. Halam çok memnun
Gunay_18 Yldrmkubraa muayene + kontrol olarak mı çağıyor yoksa sadece muayene mi? mereka ettim beni kontrollere hiç çağırmıyor sadece muayene🙄
Serap-Yigit Meelisaninannesi 5 bin 400 tl verdik. Doğum sonrası 1. Haftada bebek muayenesi ve 10. Günde anne muayenesi dahil