Mrb kızlar 2 aylık bebeğim akşam 8-9 dan sonra gece 3 e kadar uyumuyo. Emzirirken rahatsız oluyo deli gibi emzik istyo mama veryorum kabul etmiyo.heo bı yeri agriyo gibi davraniyi. 1 hafta önce de sünnet ettik. Uyumayinca bı çay kaşığı parol veryorum ardından uyuyo. Doktora gitmek için ilk fırsatı bekliyorum.bu durumu yaşayan var mı?? Ne onerirsinz.(ilk çocuğum bu arada)