Esba2019 Kızlar çok fazla bulantım var ve sabahları safra çıkarıyorum. Açım ya günlerdir açımm ağzıma 2 lokmadan fazla alamıyorum. Böyle benim gibi olan var mıydı ne yaptınız doktorunuz ilaç verdi mi artık açlığa dayanamıyorum 😞😖
kizbebekannesii Ben de aynı o şekildeyim doktor diamamine diye bi bulantı ilacı yazdı ama ben kullanmak istemiyorum pek sabah kustuktan sonra olips mentollü yiyorum biraz bastırıyor bastırınca hemen kahvaltı ediyorum karnım doyunca zaten midem bulansa bile kusmamak için tutabiliyorum kendimi. Olipsi bi deneyin bence