Bugün tam 2 aylık oldu maviş bebegim 35 haftalik doğdu bir süre oksijen sorunu var diye kuvezde kaldi sonrasında sarılık oldu yine kuvezde kaldı biberon alisti sütümü sagarka veriyorum ara sıra mama desteğini malesef sagarka sadece 3 ay devam ettiğini sonrasında kesileceği söyleniyor bu durum beni çok üzüyor…biliyorum çok daha büyük sorunlarla uğraşan anneler var ama aklıma kalbime söz geçmiyor depresyondayım galiba 😔😔😔