Merveklhc Merhabalar,38. Hafta da doktor değişikliği yapmak zorunda kaldık başka bir doktor ilgilenir mi tereddüt ediyoruz. Doktorun kabul etmeme gibi bir durumu olur mu merak ediyoruz. Böyle bir durumla karşılaşıp tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Duha01 Merveklhc özele gidersen her doktor kabul eder bence devlette eder sıkmayın canınızı doğumunuza odaklanın 🤲🏻👍🏻😃
beyzzsenturkk Merveklhc en basından beri kırk çeşit doktora gittim 32 olucam hala doktor tutturamadım sonucta doktor bu ilgilenmek zorunda sürekli suratsız doktorlara denk geldiğim için enerjimi etkilemek de istemedim cogu nerde ne cümle kuracağını bilmiyorum can sıkıyo hiç kafaya takmayın parasını aldığı sürece her doktor ilgilenmek zorunda ilgilenmezse şikayet edin
aasenaktas Merveklhc değiştirebilirsiniz tabiki doğum için bile değiştiren hamileler var, herkes kabul eder sonuçta düzenli takibiniz yapılmış her şey yolundaysa üstelik daha vazgeçilmez olursunuz
Merveklhc beyzzsenturkk Maalesef aldığı paranın hakkını vermediği ve daha fazla para için duygularımızı kullandığından değiştiriyoruz. Korkumuz da yine bu yönde o alacağı parayı alıyor ama hastayı da mağdur ediyor.
Eda6 Merymery06 Canım Optimum karşısı Ata Yıldız Plaza Op.Dr.Huseyin Pehlivan var. Ben şuan ona gidiyorum çok da memnunum. Güler yüzlü, ilgili, iç rahatlatıcı bir doktor. İstediğin her şeyi sorabilirsin.
Nimetkayseri1438 Merveklhc normal doğum sa her halükarda sancı gelince acil girişinden alıyorlar devlette zaten doğumu da ebeler yaptırıyor. O gün hangi Dr varsa nöbetçi sabah öğle akşam gelip durumu kontrol ediyor o kadar ama sezeryani bilmiyorum