Rozaanne 🥺🥺 Çatlak kısımlarındaki sızlamalar bir yanda, bebişin kaburgama dayandığı yerdeki karnıma yaptığı ağrı bir yanda.. Artık etim çürüdü herhalde 😂 ittiriyorum ittiriyorum inmiyor da 🤪🤪 çaare doğurmak galiba
merve-a Rozaanne aynısını ben de yapiyorum tık tık dokunuyorum oğlum biraz yana kay diye 😃kesinlikle çözüm doğurmak haha
esena13 Rozaanne aynı durumdayım sanki artık karnımda durmayacak erken doğacak gibi geliyor korkuyorum
enesayazmoom Rozaanne benimde ilk sezeryan yerim de sızı oluyor karnım haraket ederken acı hissediyorum özellik le sağa sola dönerken 😒🙄 36.hafta
Buglemd Benim ilk gebeliğim 36+2 olduk karnımın sol tarafında acı hissi oluyor kasılma böyle bir iey mi anlayamıyorum tecrübelerinizden yararlanmak isterim😌