shimmery gebeliği süresince neler yemeye dikkat ettiniz paketli gıdalar vs dışardan yemek yediniz mi burger kıng cok merak ediyorum ben mide bulantılarından dolayı sık sık dışarda yemek yedim evdede yedim
Meliyyke shimmery ay hamile değil gibi yiyorum şuan ben. Midem bir şey almıyor zaten son haftalardayız. 3 hafta sonra doğum. Bugün kadayıflı muhallebi yapmıştım ondan yedim bi de az önce makarna haşladım acılı ketçapla onu yedim. Yarın da muhtemelen burger ya da mc donalds yiyeceğim. Sağlıklı beslenme olayını ilk aylarda güzel yaptım ama şimdi canım hiiiç istemiyor
Meliyyke shimmery kahvaltı da yapmadım mesela 😅😅 sütle falan açığı kapatmaya çalışıyorum bir de bebe bisküvisi yiyorum çok. Onun dışında abur cubur gırla gidiyor
Aselsmoms shimmery canım çekerse fast food da yiyorum ama genellikle muz, kaşar peyniri,haşlanmış yumurta,patates,tahin pekmez,ceviz , fındık,badem,kaju , keçiboynuzu pekmezi, ayına göre sebze meyve balık baklagiller hepsini tüketiyorum 🤗
Bircebbk Ben her şeyi yiyorum Sağlıklı şeyleri de yemeye çalışın tabi çoğunlukla gelişim geriliği olmaması için