Heyecanli_gebe1 36+4 haftalık olduk. Sağ göğsümün altına yerleştı bebek, aşırı derecede batıyo ve çok hareketlı .ayrıca bazen çok sertleşıyo karnım . Dün kontrolum vardı . Sancım çıkmadı . Ama uyutmuyor benı bu bebek 😟
Rozaanne Heyecanli_gebe1 ah o acı beni de mahvediyor. Kaburgam ve karnım o kadar acıyor ki. Semsert 😂
Busealpp Heyecanli_gebe1 Ya ben daha 26+4 teyim ara sıra sol göğüs altına kramp gibi ağrılar giriyor bugün dönerken çok canım acı hatta bu aylara göre erken mi acaba bilemedim normal mi? Siz bu aylarda da ağrı yaşamış mıydınız?
Rozaanne Heyecanli_gebe1 yeri iyice daraldı galiba. Uykumda ağlayacak oluyorum ben de dönerken canım yanıyor 🥺 geçecek ama
Heyecanli_gebe1 Busealpp yok o haftalarda bu tarz şikayetlerim yoktu . Sizin biraz erken mi olmuş acaba
aasenaktas Doktorum gew’n kirish magnezyum yağını önermişti sabah akşam sürmem için. Trendyolda en son fiyatı 129 TL’ydi.