Cantanem44 Kızlar hepinizden çok özür dileyerek söylüyorum bu ilaçlar 2 gündür bende ishal yaptı ama hangisi hiç bilmiyorum netten biraz araştırma yaptım kan ilacı kullananlar da bazen ishal bazen de kabız yapabiliyormuş acaba doktora gitmemi gerektirecek bir durum var mı yoksa sizlerde aynı şeyi yaşıyor musunuz?Bu arada çalışıyorum her istediğimde izin alamıyorum
Drsnbyfatma Cantanem44 beni de kusturmaya başladı canım aç karnına içiyorum maf oluyorum ilaç milaç kalmıyo dışkı renğinde de değişiklik yapıyo
DilarArslan Cantanem44 gyno ferro sanol ya kabız yaparmış ya ishal canım doktorum söylemişti. Beni kabız etmişti şimdi geçti ama. Olabilir yani ☺️
Dua Cantanem44 beni de ishal yaptı o ama şimdi son günlerim decavit bitti almadım ben de şimdi normale döndü kan ilacı yapıyor diye biliyorum ama belki de ikisi birleşince yapıyordur ama normal yani
Cbella Cantanem44 kan ilacı yapıyor canım bence gitmene gerek yok ama bol su tüket su kaybı olmasın bende hamileliğimin sonuna geldim sayılır aylarca ishal gibiydim yani günde birden çok geliyordu bi sıkıntı olmadı
Cantanem44 İshal için 2 gün öncede serum yedim o gün iyiydim sabah tekrar başladı😒ishal gebelikte iyi değil diye biliyorum
Cantanem44 Drsnbyfatma doktor akşam yatarken alabilirsin demişti sabahları aç karnına mide bulantısı yapar demişti o yüzden akşam içiyorum ben canım
Bskrt Drsnbyfatma gynoferro yu geve yatmadan içiyorum ben hiç yan etki yapmıyor, hemde tuvalete çıkmamı sağlıyor
Engap Bende aynı ilaçları kullanıyorum, normalde çok sık tuvalete çıkardım gün içinde bende sadece güna içinde tuvalete çıkma sayım düştü kabızlık yaşamadım, genel olarak insanlardan kabız olduklarını duyuyorum demir ilaçları nedeniyle. İshal devam ederse dra danışabilirsin ama bu sürede tavsiyem bol su iç👍🏿
nurucararslan Gyno ferro ishal yapar canım beni de yapıyor kimin de de kabızlık yapıyor canım normal yani yan etkisi
Cantanem44 nurucararslan çok teşekkürler canım zaten su içmekten acizim birde ishal olunca benim işler daha zorlaşıyor doktora gidecek bir durum yok o zaman👍
Cantanem44 nurucararslan en azından kabız olmaktan iyidir 😩benim kabızlık başımın belası sadece merak ettiğim acaba ilaç bende yan etki mi yaptı yaramıyor mu yani diye düşünüyorum