HAR bende 38+1 deyim şuan bel ağrısı karın ve kasık agrısı çekiyorum . Ayakta çok kaldım ondan mı bilmiyorum ama son 3 haftadır nts de sancım çıkmıştı çok küçük bebekte doğum pozisyonunda . Erken gelicek diye panik yapıyorum :/ bu ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle sancı çekmemiştim .