umudum321 ah yaa çok zor neler çektim bir buçuk sene 😔 benim ilk doğumum hamile bile kalamazsın diyen doktor olmuştu. Ama şuan normal doğum benim için riskli benimki kırık, tekrar kırılabilir veya bebeğin çıkarken alnında çizgiyle çıkabilir demişti. Kadın doğum doktorum da bu karar için erken diyor ne yapacağız ben de bilmiyorum valla. Kayma vajinal doğuma engel midir bilmiyorum ama kırık çok riskli ve bu riski genelde göze almayıp sezaryen yapıyorlar. Sizin durumunuz ancak çatı muayenesinde belli olur bence Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏