İnsanların yargılayan tavırlarını boşverin herkes öyle kolayca bırakamıyor bana doktorum 3-4 taneye izin verdi stres daha çok zararlı bebeğe dedi şuan oğlum kucağımda hiç bir sağlık sorunuda yok sigara içmeyen annelerin çocuklarıda astım olabiliyor bırakabilirseniz bu en güzeli ama olmuyırsa da lütfen kendinizi suçlamayın milletede kulak asmayın ağzı olan konuşuyor mutlu ve stresten uzak bir hamilelik geçirmeye odaklanın