Sabiaa Heyecanli_gebe1 bende aldım 2 sene önce ne yazıkki pek fayda göremedim. Odam küçük makine büyük. Kapı kapalı yatmadan 1 saat önce çalıştırıyorum yine aynı. Bende kaldırdım köşeye. İlerde çocuklara lazım olur diye saklıyorm