Elif927 Doğum olcağı gün tüm kullandığınız ilaçları kesmek mi gerekiyor . Yanınıza aldınız mı içtiniz mi yoksa içmediniz mi
Heyecanli_gebe1 O gun nsl içecen zaten , vitaminlerı diyosun dı mı ? Kronık bı rahatsizliğin filan mı var yoksa
Elif927 Heyecanli_gebe1 Kronik yok ama hamilelikte troid tansiyon çıktı onları veriyolar birde kalbim çok yüksek atıyor onada ilaç verdiler de korkumdan hiç içemedim . Vitaminler önemli değil kullanıyorum da daha çok yazdıklarım için sordum