Nzl38 Hanifesu 31+4 haftalık 3. Gebeliğim 10 yaşında kızım 8,5 yaşında oğlum var gebeliğimde çok şükür bir sıkıntı yaşamadım herşey yolunda
Nzl38 Esra06e Hanifesu çok tehlikeli gebelik diye Korkutmaya gerek yok tamam tek gebeliğe göre biraz zor zorluğu da daha erken ağırlaşıyor insan iki tane olduğu için ama düzenli kontrole gittikten sonra bi sıkıntı yoksa keyfini çıkarmak lazım yoksa günler geçmez sürekli olumsuz şeyleri düşünerek sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah
Esra06e Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin yat hiç şey yapma bol bol su iç meyve ye senden ve bebekleriniz den önceliğiniz yok şuan sizin
Sisife 28+5 tek yumurtayım. Bebeklerle ilgili hiçbir sorum yaşamadım çok şükür ama ben 22. Haftadan beri çok ağrı yaşamaya başladım. Her geçen gün daha da ağırlaşıyorum.
Hanifesu Nzl38 inşallah saglıkla kucagımıza alalım Tek kesede oldukları için ben endişeliyim çünkü kordon dolanırsa dıye yoksa kendi agırlasmam agrılarım umrumda degıl annelik duygusu yüklendi 😍
Nzl38 Hanifesu Dolanmaz inşaallah sizinki kaç haftalık endişe etmeyin Allah’ın yazdığı dediği oluyor tevekkül edip tadını çıkarın gebeliğinizin 🙏
Hanifesu Nzl38 2 gün agladım ama şimdi daha iyiyim Allah büyük verende o alanda dedim tevekkül ettim Rabbime emanet ettim 🤲🏻