Merhabalar 21 haftalık hamileyim bebeğim sağlıklı ama iştahım hiç açık değil iki öğün yemek yiyorum hamileliğin başında herseyden tiksindim hala da devam ediyor. Sizce endişelenmelimiyim? Deli gibi yemek yediğini söylüyor herkes bende mi sorun var acaba korkuyorum açıkçası 🥹