Sinemm- kızlarrr sizde durumlar nasıl, 2 haftadır düzensiz kasılmalar oluyo, açılma yok ama yumşama var. inşallah bi an önce sağlıkla kucağımıza alırız.. bekledikçe daha da geriliyorum 😭☹️
Belinay_AliEge İlk bebeğimi 40+3 de doğurdum ağustosun 44 derece sıcağında yarım dünya geziyordum 😂😆 ay aklıma geldi bak hey gidi hey diyorum. Bol hareket et squat yap.ben bolca mutfak tezgahına yada koltuklarin kenarına tutunup oturup kalkardim. Sıcak duş. Merdiven in çık . Yürüyüş bolca . İmkan varsa ilişki. Hurma ye doktorum bana bol bol baharatlı yemekler tüket demişti . Tarçınlı su çubuk tarçın bol dua bol bol hareket ❣️🤲🏻♥️♥️🌼🌼🌼🌼
Bsr0506 Benim oğlumunda gelmeye hiç niyeti yoktu 40+1de fitille sancı başlattılar hiç sancım bile olmuyordu bir şekilde doğum oluyor öncesinde kasılmalar ağrıların olmaması daha iyi zaten doğum anında yeterince yaşıyorsun