Ysn canımın yanmadığını nerden biliyorsun da konuşuyorsun !!! Benim 2 Ablam da orda yaptı doğumunu ve çok memnun kaldı geçen sene bebeğimi kaybettim kürtaj oldum doktorum o kadar ilgili davrandı ki kendimi çabuk toparlamama sebep oldu akabinde hamile kaldım yine aynı doktoruma gidiyorum ve Allah’ın izniyle orda doğum yapıcam. Benim aklıma gelmene gerek yok herkesi aynı kefeye koyup insanları etkileyemezsiniz işte o kadar !!