sayre Arkadaşlar ben 2 Kasım’da 32+4 te çalışabilir raporu aldım 28 Kasım’da (36+0 da) çalışamaz raporu alacağım kaç günüm aktarılmış oluyor bu durumda?
Meryemiss sayre şöyle düşünün doğum öncesi 2 ay doğum sonrası 2 ay yasal hakkınız var 36da alacaksanız 1 aylık hakkınız kalmış oluyor
Mrvrntsv Dogum oncesi calistiginiz 4 hafta dogumdan sonraya aktariliyor. Yani dogum oncesi 4 hafta dogum sonrasi 12 hafta olmus oluyor
Bircebbk Ben şöyle biliyorum 28 kasımdan itibaren iznin başlamış oluyor 16 hafta say üstüne başlayacağın tarihi bul
Burcucicek Mlstr sgkdan yatan para maaştan ayrı mı oluyor maaş aylık düzenli yatıyor mu bilgisi olan var mı memurum bu arada
Mlstr Burcucicek evet ayrı toplu yatıyor rapor parası olarak emzirme ücretide var ayrı ikisinin toplamı ama şuan ne kadar tam bilgim yok 20 bin küsür olması gerekli siz raporunuzu bildirdinizmi
Burcucicek Mlstr anladım evet bildirdim dün resmi yazıyla üst birime gönderdim raporu. Devlet kurumunda da aynı şekilde demi
Burcucicek Mlstr bu 20 binden ayrı maaşimi da alcam demi çünkü zaten benim iki aylık maaşım normalde 20 bin