K2-C2 +12 kilo ile spinal sezaryen doguma girdim. Cıktigimda 4 kilo gitmisti sadece. Sezaryende sanirim narkozdan dolayi cok ödem oluyor. Heryerim sismisti. Şuan dogum yapalı 10 gün oldu. 7-8 kilo kadar gitti. Normal dogum olsaydi aldigim kiloların hepsini olmasada buyuk bir kısmını verirdim diye düsünüyorum. Kilo durumu kişiden kişeye degişiklik gosterir tabi.