Ya gülsem mi ağlasam mı şaşırdım hep doğurmak istiyorum falan diyodum şuan 38+0dayız bu akşam yürüyüşten sonra ilk defa sancılarım başladı şuan korkum başladı doğum için. Doğuruyor muyum acaba henüz düzenli mi diye kontrol etmedim ama girince uzun sürüyor sancılar🙄🤷♀️