ikizlerin_annesii Hanımlar iyi akşamlar. Perşembe günü doğumum var ama ben grip oldum. Önereceğiniz kullanabileceğim bitki çayı var mı yada tarif iyileşmem lazım😔
Iremsusan Merhaba ıhlamur iç ben bol bol içiyordum bide sıcak suya zencefil bal limon ekle umarım iyileşirde bebeğini sağ salim alırsın kucağına bide bol bol meyve mandalina felan ye sağlıcakla kal🥰
ikizlerin_annesii Iremsusan çok teşekkür ederim çok sağol ☺️ Ihlamur içecektim aslında ama doğuma yakın tüketmek zararlı diyor internette okudum. Kas gevşetici özelliği olduğu içinmiş.
Seh3naz- Ben de öyle maalesef . Sürekli zencefil bal limon biraz da sirke koy sıcak suya günde 3 4 kere iç . Su da içesin gelmiyordur . Bu şekilde sıvı bol bol almış olursun
ikizlerin_annesii Seh3naz- çok teşekkür ederim deneyeyim mutlaka geçmesi lazım çünkü zaten vücut yeterince ağırlaştı bir de hastalık ekstra yorar