Elifkatt12 2 haftadır yaşadığım bir durum enfeksiyon diye gittim. Doktorum ilaç verdi yanma ve sızlama geçmedi. Aradan bir hafta geçti tekrar aynı şikayetle gittim bu sefer fitil ve antibiyotik verdi. Tekrar tekrar geçmediiii enfeksiyon geçti ama o yanma ve sızlama geçmedi🫣🫣🫣 Rahime bakıldı, nts bağlandım, idrar kültürü testi verdim herşey yapıldı ama yinede temiz… Bugün son olarak artık geçmeyince yine gittim doktor artık iğne ve serum verdi. Çünkü bebek büyüdükçe bünye kendini doğuma hazırlıyor. Kaslar da ve kemiklerde kasılmalar , ağrılar başlıyor yavaştan. Demek istediğim şu ki enfeksiyon şüphesi yoksa korkma normal yani