Gunayfatma20 Kızlar sürekli acıyorum abartmıyorum çok sinir bozucu bişey bu yarım saat içerisinde 2 defa acıkır mı bi insan siz de de aynı mı
123esr_ Gunayfatma20 9 haftalık hamileyim bende sürekli acıkıyorum artık ne yicem şaşırıyorum aşırı sinir bozucu iştahım yok fakat açım hep açım
hayalperest2310 arenim1907 aynn ya şu yiyip yiyip doyamıyorum diyenlere özenmiyor değilim neyseki bebeğimin kilosu iyi 🥰
menesse O ben…. 8.haftada bir başladım 12.haftadayım hala çok acıkıyorum.resmen içim eziliyor erken başladık acıkmaya.
arenim1907 hayalperest2310 Herkesin bünyesi farklı yediklerimiz yarıyorsa çok yemek önemli değil sanırım 😍
merve-a Gunayfatma20 ben de hamilelikte çok acıktım bişey bulamazsam ağzım boş durmasın diye sakız çiğniyordum 😄😄😄 şuan 37 deyim iştahsızlık başladı