Merhaba güzel anneler kızımın doğumundan sonra (28 aylık kızım) hep akıntı geliyordu arada bir yeşile dönüyordu bu akıntılar son zamanlarda da küçük abdestimi yaparken yanıyordu idrar yolu enfeksiyonu vardır diye düşündüm 8 Kasım da Kadın doğum dan randevu aldım ama gitmeden 1 gün öncesinde gebelik testi yaptım negatif çıktı hastaneye gittiğim de doktor Hanım a şikayetimi belirttiğimde alttan muayene aldı rahim ağzında yara varmış ve kanıyormuş bunun tedavisi için yarayı yakmamız gerekiyor dedi bende kabul ettim daha fazla ilerlemeden yakma işlemi bittikten sonra bana 2 tane hap yazdı funit 100 mg ve azitro 500 mg hapları kullandım 2 hafta sonra kendimden şüphelenmeye başladım mide bulantım iştah açılması oldu eşime söyledim test yaptık ve pozitif çıktı tam emin olmak için hastane de kan verdim ve 4 5 haftalık çıktı hastanedeki doktorumuza hap kullandığımı belirttiğimde bizi başka bir hastaneye yönlendirdi o doktora gittiğimizde çocuğun engelli olma ihtimali var isterseniz kürtaj yapalım dedi biz de net bir cevapla hayır dedik daha sonra başka bi doktora ulaştık yaşadığımız şehirdeki bütün kadın doğum doktorlarına mesaj attık 1 doktor Fatih bey bize Araştırma hastanesinde perinatoloji bölümü olduğunu söyledi orada riskli gebelik ve gebelikte ilaç kullanan annelerin bebeğine ne kadar zarar verir onlara bakılıyormuş o doktora çıktım içiniz rahat olsun gebeliğinize devam Edin bebeğinizin kalbi oluşmadığı için zarar vermez haplar ama ilerleyen zamanlarda ikili taramaları aksatmayın dediler böyle bir durum yaşan anneler var mı ister istemez strese giriyorum lütfen yardımcı olurmusunuz