Benim de 32. Haftada 3 kez dolanmıştı bir hafta somra gittim 1 buçuk olmuştu doktorum güzel sorun değil dedi . Şuan 38 haftalığım son kontrolde 2 tur dolanmış şekilde yine doktorum sorun etmiyor normal doğum olacak gibi ilerliyoruz . Siz de kafanıza takmayın suyun içinde olduğu için ve kordonda kan akımı problemi olmadığı için rahat bebekler dönüp dönüp açarlar inşallah