Anonim11 Doktorum yaptırabilirsin sakıncası olmaz dedi bir başka doktor da önermedi. Aranızda yaptıran var mı çok sık grip olan birisiyim baş edemiyorum artık.
Sehnazs5 Anonim11 bende sürekli grip oluyordum bal edemedim bende olduk grip aşısı bir sıkıntı yok ben şükür doktorumda olabilirsin dedi
ballibocek Anonim11 ben yaptırdım. Doktorumun önerisi ile. Influvac tetra önerdi özellikle başka marka alma dedi. Hatta ben bu aşıyı elime, anneme ve kayınvalidem de aldım. Herkes oldu. )
Sehnazs5 Anonim11 valla yalan olmasın Şuan grip gibiyim burun akıntısı tıkanıklığı nefes almada zorluk arada öksürük var ana ayaktayım önce ki gibi yatakta değilim ☺️