Brlbby Aslaninannesi01 Bana yapılmıştı ben acı hissetmedim çok hafif bir kasık ağrım oldu ama doktorum da hiç tepki vermeme şaşırmıştı .
Ebrumurat123 Aslaninannesi01 ben yaptırdım sulu ultrason acısız hissetmiyorsun bile hsg çekinmiş biri olarak sulu ultrasonu kesinlikle acısız ferah olun 4yada 5 dk sürüyor zaten
Aslaninannesi01 gokce66 bnde ilk defa bugün duydum Google’dan bktm rahim içine sıvı verilip ultrason yapılıyormuş polip yapışıklık falan var mı diye bakmak için ikinci tüp bebek öncesi yaptırmam gerekiyormuş
Mavikalem Aslaninannesi01 İlk okuyunca anlamadım ne olduğunu yazıyı okuyunca hatırladım tüp bebek tedavisi öncesi yapılıyor. Allah hayırlısıyla sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲🏻
Mervetnl Aslaninannesi01 benim histeroskopide sulu yapmışlardı ama narkozluydum ben sonrasında hafif bir ağrım oldu geçmişti
Aslaninannesi01 Mervetnl hafif ağrıya razıyım hsgyi anestezis yaptırdım çok ağrılı geçmişti o yüzden korkuyorum
Mavikalem Aslaninannesi01 Yok ben hiç yaptırmadım arkadaşım yaptırmıştı. Ben sadece rahim filmi çektirdim. Onda da doktor anestezili cekicem sana dedi. Uyandığımda giydiriyordu biri beni
Elifgms Aslaninannesi01 ben çektirdim bana göre çok agriliydi ben baya ağrı çektim zor çektirdim rahime katater takip sıvı enjekte ediliyor içeri oda rahim içi açılana kadar veriyorlar