meltem-4141 Merhaba, Hastane hediyelikleri için kaliteli önerileriniz var mı? Kullanışsız olan magnet, kokulu taş vs düşünmüyorum daha kullanışlı olabilecek fikirleriniz var mı ?
aasenaktas meltem-4141 açıkçası ben çikolata yaptırmayı düşünüyordum ancak 850 artı kargo gibi bi fiyat sunuldu. Aynısını ben hazırlayayım dedim yarı fiyatına geliyor neredeyse.Mevlid okuttuğum zaman hediye dağıtmayı düşünüyorum (tesbih, Yasin’i Şerif, kolonya vb. gibi)
TeoMom meltem-4141 Ben hastaneye sadece çikolata götüreceğim ama evde mevlüd yaparken hediyelik dağıtacağım onun içinde kolonya şişesi ve sukulent düşündüm şöyle resim de paylaşayım örnek olarak🥰
Meliyyke meltem-4141 merhaba. Ben el geçmeli karton kutuya birkaç küçük şey koyup dışını makul ölçüde süslemeyi düşünüyorum. İçeriği için önerilere açığım 😅