Binnaz Merhabalar hamişlerim. Bir kızım var 4 yaşında bir kızım daha oluyor🌸 hastahane için ikiside takım yaptırmak istiyorum fotoğraf için de önerebileceğiniz site var mıdır? Bulamıyorum😩
Odaley Canım bende Instagram üzerinden Lina tasarıma yaptırdım çok çok güzel geldi çok memnun kaldım benimde iki kızım var birisi 2 yaşında doğumum ocakta bı arkadaşımın tavsiyesi ile yaptırdım iyiki orayı secmisim ☺️ @Binnaz