irem01 ilayda_8 canım gebelikte kanama olursa haftası kaç olursa olsun iğne yapılıyor. Ama kanama olmazsa 27 28 gibi yapılıyor iğne. Bir de doğumdan sonra bebek senin kanını almazsa sana iğne yapılıyor. Kanınız aynı ise yapılmasına gerek yok