mrsmerry Busss61 ben de medikal parka takipliyim Tülay özkılıça çok tatlı doktorum seviyorum kendisini 🥰
Bebegimmmm12345 Koru hastanesi bence. İnstagram da takip ettiğim ve arkadaşlarımın da gitti çok iyi doktorlar var. Eğer size uygunsa bence koru hastanesi derim.
Butterflyank Ben Batıkent medikale gidiyorum doktorumdan da memnunum, arkadaşım da geçen sene burda doğum yaptı oda memnun kalmıştı hatta odaya geldiği anda yanındaydim hemşirelerin ilgisi alakası gayey iyidi.
bkts Ozgee123 ben Gülenay Gencosmanoğlu takipliyim, perinatolog 😌 normal kadin dogumcu olarak da Burcu Kisa dan memnun olan cok
motherisbackk Medical parka takipliyim burcu kısa doktorum çok memnunum tercih edebilirsin gönül rahatlığıyla