Kızlar selam o kadar rahat hamilelik geçirdim ki çok şükür 31.haftaya girecem yarın mide yanması 2.ayımda başladı şu zamana kadar sürdü doğalda denedim geçmedi şurubunu da içtim geçmedi 7.aydan sonra okadar ağrılı geçiriyorum ki mide yanmasını anlatamam içtiğim su bile midemi yakıyor yemek yiyesim bile gelmiyor 🥹🥹