Doğum sonrası bebeğim açık kalp ameliyatı olucagi için, cam sakura hastanesinde doğum yapmayı planlıyorum. Perinatoloji bölümünde takip görüyorum. Sezeryan olacağım. Deneyimlerini paylaşabilecek olan varmı? Ayrıca bebeğim yoğum bakiminda yatacak bebek yoğun bakımi nasıl?