Kızlar ben tam bu haftadayken doktora gittim ve doktor kese gördüğünü ama bebek görmediğini söyledi hafataya tekrar gelmemi istedi vajinal bakacağını söyledi neden gözükmemiş olabilir sizce böyle bi durum yaşayan var mı çarşamba tekrar gidicem inşallah gözükür 🤲