Aynı durum bende de var. Çok sayıda nodülüm de var. İlaç kullanıyorum. Her ay gidip kan veriyorum duruma göre dozu yükseltiyor. Tabi gebelikten önce öyleydi. Şimdi yeni gebeyim. Doktorum endokrine gitmemi söyledi. İlacımın dozunu yükseltecek muhtelemen. Düzenli kontrol ve ilaçla tsh’ın değeri düşük olduğu sürece sorun olmuyor diye biliyorum.