ddilaraas 11 haftalığım ve inatla mide bulantılarım geçmiyo dostlar kusmuyorum ama mide bulantım hep var prilam da kullanıyorum günde 3 kere ama yok özellıkle aksamları su içtiğim an öğüresim geliyo su içemiyorum resmen taktik verin lütfen
Cansudinc ddilaraas 12. Haftadan sonra geçer diyorlardı banada hep 19+4 haftalık olduk durum hala aynı . Prilam bendede işe yaramadı belkide yaramış hali bu😗
Allahkahretmesin1 ddilaraas ben de dün gece içmeye başladım bugün hiç bulantım yoktu ama ağır geldi sanırım bugün başımı yerden kaldıramadım resmen
Fatmaldogan ddilaraas benimde aşırı bulantım vardı prilam iyi geldi su bile görünce kusuyodum ara ara içmiyorum bakıyorum hâlâ bulanıyo geri başlıyorum mecbur bünyeden bünyeye fark ediyor galiba bu arada 13 haftalık hamileyim
Gunayfatma20 Haftadayım ben de 6.hafta da başladı hala devam ediyor ben tuzlu limon salatalık ayva yedim iyi geldi onun dışında bacak arama yastık alıp yattım mideye baskı yapacak selıklde uyudum hep suan da öyleyim prilam da hiç fayda etmedi
TTtutku ddilaraas zafer var prilamdan kuvvetli ama olmazsa acile git serum taktır serum etkisi bitmeden zafer yada prilam kullan etki bitmesin prilam zaten 8 saatte anca etki gösteriyor birde safra taşı varsa gebelikte çok tetikliyor maalesef bide ona baktırın safra taşi herkeste var nerdeyse ama gebelikte varsada ona göre hareket edersiniz
ddilaraas Ay kızlar prilam dr kullanıyorum dediğim gibi hıc kusmam yok ama özellikle su ıcmek ıstıyorum doya dıya ılac ıcerken bıle azcık ıcıyorum su o bıle mıdemı bulandırıyo suyu daha ne sekılde ıcebılırım anlamadım