elifsahraa Merhaba kızlar 32. Haftada yım daha isime karar veremedik ben Simay ismini beyendim eşimde sahra ismini sizce hangisi daha güzel aslında sahra ismide güzel kararsizim sizinde fikirlerini merak ediyorum 🥰❤️
Anna-aslan elifsahraa Simay bencede çok güzel bende kızımda düşünmüştüm ama Defne daha ağır bastı sonra bende 🥰