Tusami Kızlar tv de Malazgirt filmini izliyordum. Duyunca böyle tamam işte dedim . Muhammet Alparslan ismi sizce nasıl ? Çok mu ağır ? Tabi Alparslan diye sesleniriz . Bilemedim çok hoşuma gitti , eşimde ağır olmaz mı dedi.
Winner Tusami okul hayatı boyunca binlerce defa adını yazacak. Kullanmayacağınız ismi koyarak yük yapmayın. Çok uzun isimler ve genelde de iki isim sıkıntı oluyor. Ben de iki isimliyim ceremesini çok Çektim. Oğluma ağırlığı olan kısa ama nadir duyulan bi isim koydum. Duyanlar çok beğenip anlamını soruyor. Dini bi derinliği de var. Siz de tek isimle bunu sağlayabilirsiniz.
AycanFb Tusami Bencede çok ağır her iki isimde. Size tavsiyem en sakim erkek ismi neyse onu koyun sonrasında ahhh vahhh kâr etmiyor😅😅