melooog şu 4 hafta oluyo denemediğim hicbirsey kalmadi 1 defa acillik olup lavman yaptirdim dr bana magnesium calcine diye bi toz verdi o birazda olsa iyi geldi ama onu icmezsem ayni sıkıntıyı hala yaşıyorum hamilelik hormonlarindan hicbir zaman kabizlik sorunum yoktu benim ama gece kalkip iki incir yiyip ustune bir kasik zeytinyagi iciyorum oda iyi grliyo biraz sabahlarida sicak suyla basliyorum gune bazen iyi geliyo