siyahinci3 ben gebzede oturuyorum.
normalde tuzlaya gidiyordum 28+4’üm artık gebzede devam edeceğim. Hem yüzyıl evime 10 dk diye orada yapacağım büyük ihtimal doğum.
Daha doktora karar vermedim ya🤭
30.haftada ilk kontrole gidicem yüzyılda.
Önereceğiniz varmı doktor :)