Anna-aslan Zeynep6019 ben oğlumda kullandım bebek arabasi ve puset olarak almıştık çokta memnun kaldım
[silindi] Yeni aldık bebiş doğmadığı için kullanmak nasip olmadı fiyatına göre iyi duruyor puset ve araba olarak aldık